• 19-03-2020, 16:53:22
    #1
    Pro2000 bir kasam var noc ekran var tam hatırlamıyorum kaldırdım şuan hepsini 2012 yılında almıştım 5 senedir kapalı duruyor
  • 19-03-2020, 16:55:15
    #2
    İçi doluysa para eder, boşsa çöp.
    1 Litre kolonya vereyim.
  • 19-03-2020, 17:05:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2 litre kolonyaya anlaşırız
  • 19-03-2020, 17:11:22
    #4
    2.5litre kolonya, 10 maske anlaşalım enes.
  • 19-03-2020, 17:12:18
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçi doluysa para eder, boşsa çöp.
    1 Litre kolonya vereyim.
    içi dolu zaten
  • 19-03-2020, 17:25:18
    #6
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içi dolu zaten
    Kabak aşısı mı Diyarbakır mı ?
    Hocam karpuz mu satıyorsun Allah aşkına Yok mu bu bilgisayarın bir rami ekran kartı işlemcisi modeli adı sanı?

    https://www.sahibinden.com/pro2000-m...11&a6738=90423