• 17-03-2020, 09:26:47
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    14.03.2020 tarihinden beri bu şekilde bekliyor. Telefonlara cevap veren yok her zamanki gibi ptt genel olarak böyle mi yapıyor ?
  • 17-03-2020, 09:27:33
    #2
    Lanet olsun diyorum ya her seferinde gidip kendim alıyorum.
  • 17-03-2020, 09:27:46
    #3
    Kafalarına göre duruyor duruyor arayıp gelin alın diyorlar. Bazemde dağıtıma çıkarttıkları oluyor. Keyfi takılıyolar işte
  • 17-03-2020, 09:28:28
    #4
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafalarına göre duruyor duruyor arayıp gelin alın diyorlar. Bazemde dağıtıma çıkarttıkları oluyor. Keyfi takılıyolar işte
    geri gitme durumu oluyor mu peki?
  • 17-03-2020, 09:30:11
    #5
    Mutlaka arıyorlar gelin alın diye. Gitmezsen kaç gün olduğunu unuttum ama belli bir gün sonra geri gidiyor.
  • 17-03-2020, 09:32:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PTT bu böyle şeyler sorulmaz şşşş
  • 17-03-2020, 09:32:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sıkıntılı hocam tüm kargolar
  • 17-03-2020, 09:39:26
    #8
    PTT kargo kafasına göre hocam 1 hafta 10 gün beklersin artık kendin gidip alman daha iyi olacaktır.
  • 17-03-2020, 09:43:16
    #9
    Şikayet kısmından yazın hemen bakın nasıl çıkıyor dağıtıma teslimat sonrasında da geri arıyorlar memnuniyet için. Benim bir tebligat 10 gün bekledi.