• 16-03-2020, 12:24:55
    #1
    ağustos ayında tecili bozacagım bozduktan ne kadar süre sonra askere giderim?
  • 16-03-2020, 12:26:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şuan yoğun talep var diye 2021 subat gibi gidersin hocam
  • 16-03-2020, 12:33:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kuzenimi 1,5 sene sonra çağırmışlardı, askerlik 6 aya düşmüştü onunda şansına..
  • 16-03-2020, 12:43:01
    #4
    2019 Ağustos 28 gibi tecil bozdurdum 2019 1 kasım sevk 3 Kasım teslim olma idi şuan hala askerdeyim inşallah 30 Nisan'da bitiyor imkanın varsa işin gücün varsa 3.000 TL gelirin varsa buradaki 6 aya sivilin 12-14 ayını değişirim gelmezdim 25 yaşındayım 2 gün önce 3 yaş küçük astsubay istikamet falan verdi mesleği hak edenler var bide ego kasanlar var hayatındaki tek şans rütbeli olması imiş.
  • 16-03-2020, 12:51:46
    #5
    Gold üye
    umedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 Ağustos 28 gibi tecil bozdurdum 2019 1 kasım sevk 3 Kasım teslim olma idi şuan hala askerdeyim inşallah 30 Nisan'da bitiyor imkanın varsa işin gücün varsa 3.000 TL gelirin varsa buradaki 6 aya sivilin 12-14 ayını değişirim gelmezdim 25 yaşındayım 2 gün önce 3 yaş küçük astsubay istikamet falan verdi mesleği hak edenler var bide ego kasanlar var hayatındaki tek şans rütbeli olması imiş.
    İstikamet vermek ne demek hocam
  • 16-03-2020, 12:53:38
    #6
    Koşturuyor çömel diyor çömeliyorsun sürün diyor sürünüyorsun mantık kesinlikle arama kendileride söylüyor valla burada öğrendiğim tek şey silah kullanmak.
  • 16-03-2020, 13:07:50
    #7
    umedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koşturuyor çömel diyor çömeliyorsun sürün diyor sürünüyorsun mantık kesinlikle arama kendileride söylüyor valla burada öğrendiğim tek şey silah kullanmak.
    35binde verilecek para değil zaten herkes 6 ay yapıyor yapacagız artık