r10 uygulması var mı ?
7
●196
- 15-03-2020, 20:42:39Malesef şuan için yok, @Coskun; yönetim de dahil, uygulamayı native halinde yapacak KURUMSAL / Referansları sağlam firma arıyor.
- 15-03-2020, 20:51:21Şimdilik en kullanışlısı tapatalk gibi görünüyor. Ben bir ara kullandım, ama verim alamadım maalesef. Ama kullananlar var yine de