• 15-03-2020, 20:41:08
    #1
    merhaba r10.net'in google playde uygulması var mı ?
  • 15-03-2020, 20:42:16
    #2
    Bildigim kadariyla yoktur
  • 15-03-2020, 20:42:29
    #3
    Var ama sadece mesajlaşma özelliği var. Şimdilik pek kullanışlı değil.
  • 15-03-2020, 20:42:39
    #4
    Malesef şuan için yok, @Coskun; yönetim de dahil, uygulamayı native halinde yapacak KURUMSAL / Referansları sağlam firma arıyor.
  • 15-03-2020, 20:43:35
    #5
    Yok, Google Play'de olan uygulama da resmi değil, şifreler çalınabilir.
  • 15-03-2020, 20:44:51
    #6
    var fakat sağlıklı çalışmıyor kullanışlı değil.
  • 15-03-2020, 20:46:56
    #7
    Henüz yok. 3. parti uygulamalara güvenerek şifrenizi girmeyin.
  • 15-03-2020, 20:51:21
    #8
    Şimdilik en kullanışlısı tapatalk gibi görünüyor. Ben bir ara kullandım, ama verim alamadım maalesef. Ama kullananlar var yine de