• 12-03-2020, 17:09:59
    #10
    Kurumsal Üye
    Altını alınca unutmanız lazım yoksa kar edemezsiniz
  • 12-03-2020, 17:11:35
    #11
    Web Tasarım ve Yazılım
    Zamanında gramını 137 tl den aldığım altını mecburiyetten 240 tl de iken bozdurdum. Şimdi içim yanıyor... Sabredin hocam..
  • 12-03-2020, 17:14:10
    #12
    Kısa vadede altından kar elde etmeniz zor. Sabırsız yapınız varsa borsa vs yönelin. Altına yatırım yapıp uzun süre beklemeniz gerek.
  • 12-03-2020, 17:21:21
    #13
    Moralini bozma hocam bende tersteyim. Dolar yükselirken ons düşüyor ters orantılı bu aralar. Bu hafta yükselmeyebilir ama pazartesiyi bekle. Panik satış yapıyorlar birazda o etikiliyor.
  • 12-03-2020, 17:31:22
    #14
    Altın kısa vade yatırım aracı değildir, sabrınız yoksa altına yönelmenizi önermem. Altın uzun vadede her türlü artar çünkü döviz gibi basılamaz, üretilemez.
  • 12-03-2020, 17:35:06
    #15
    iyisite.NET
    Hocam biraz beklemelisin altınlar köşede dursun ve bekle alım gücün varsa altına yatırım yap.
    Lakin onları bir süre orada unut ve kar et.
  • 12-03-2020, 17:35:22
    #16
    Altın sürekli F5 yapılacak yatırım aracı değil. Sürekli F5 yapmak istiyorsan borsaya yönelmen lazımdı.
  • 12-03-2020, 17:57:52
    #17
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen hafta analiz ettim günlerdir 330'dan aşağı düşmeyen altın 328'e düşünce aldım. 2-3 Gün beklemede kalıp 326'yı görünce bir alım daha yaptım. Bugün öğleden önce 323'ü görünce şok oldum bir alım daha yaptım. 1 Saattir 321'i geçmiyor. Çok moralim bozuldu 318-317 arası bir alım daha yapmayı düşünüyorum fakat zararsız çıkabilir miyim bilmiyorum. Sabırsızlık çok kötü...
    Hala alabilecek paranız varsa dipten almaya çalışıp ortalamayı düşürün en azından.
  • 12-03-2020, 18:00:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Altın anlık al/sat için çok tercih edilmez genelde uzun vadeli yatırımdır fakat bu ay içinde 330'lu seviyelere tekrar gelecektir. Petrol ve fed faizleri gibi global ekonomik olayların etkilerini yaşıyor şu an.