• 11-03-2020, 13:49:00
    #10
    Getir'den sipariş verdim normal fiyata.
  • 11-03-2020, 13:51:07
    #11
    1lt 7tl den 50lt aldım bugün, 6 tane farklı yere girip anca bulup alabildim
  • 11-03-2020, 13:53:23
    #12
    Maske fırsatçıları online ise nur topu gibi davalarınız olacak. Yok öyle 12412412312 milyon offer ayakları. Siz de kolonya ve dezenfektanları gönderin.

  • 11-03-2020, 13:55:55
    #13
    Arkadaşlar bu konu aracılığı ile fırsatçılık yapmayan düzgün satıcıları paylaşalım isterseniz, herkes bu konu içerisinden takip etsin...
  • 11-03-2020, 13:56:04
    #14
    Bazı durumlarda devlete şuç buluruz yok fiyat yükseldi oydu buydu demekki bazen millet olarak fiyatın yükselmesine sebep olduğumuzu kimse görmüyor içimizde böyle insanlar var malesef.

    Birlik beraberlik konusunda iyiyiz ama maddi olarak en kötüsüyüz
  • 11-03-2020, 13:57:57
    #15
    Merhaba bir aile dostum senelerdir kolonya üretimi yapıp satıyor. İsteyenler olursa kolonya kargolayabiliriz.
  • 11-03-2020, 14:02:03
    #16
    Fırsatçıların hepsini yağmalamak lazım, herşeyi hakediyo bunlar. Devletin el atması lazım ama hep lafta kalacak...
  • 11-03-2020, 14:02:10
    #17
    Bu fiyat yükseltenleri şikayet edeceğimiz bir uygulama vardı, şu anda uygulamanın adını hatırlayamadım. Bilen var mı? Bunları topluca şikayet edelim ceza alsınlar.
  • 11-03-2020, 14:29:02
    #18
    zinedyakrebie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir aile dostum senelerdir kolonya üretimi yapıp satıyor. İsteyenler olursa kolonya kargolayabiliriz.
    Hangi firma ?