Kolonya Yok satıyor
26
●1.387
- 11-03-2020, 13:51:071lt 7tl den 50lt aldım bugün, 6 tane farklı yere girip anca bulup alabildim
- 11-03-2020, 13:55:55Arkadaşlar bu konu aracılığı ile fırsatçılık yapmayan düzgün satıcıları paylaşalım isterseniz, herkes bu konu içerisinden takip etsin...
- 11-03-2020, 13:56:04Bazı durumlarda devlete şuç buluruz yok fiyat yükseldi oydu buydu demekki bazen millet olarak fiyatın yükselmesine sebep olduğumuzu kimse görmüyor içimizde böyle insanlar var malesef.
Birlik beraberlik konusunda iyiyiz ama maddi olarak en kötüsüyüz - 11-03-2020, 13:57:57Merhaba bir aile dostum senelerdir kolonya üretimi yapıp satıyor. İsteyenler olursa kolonya kargolayabiliriz.
- 11-03-2020, 14:02:03Fırsatçıların hepsini yağmalamak lazım, herşeyi hakediyo bunlar. Devletin el atması lazım ama hep lafta kalacak...
- 11-03-2020, 14:29:02Hangi firma ?zinedyakrebie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

