Arkadaşlar özellikle ana bayiyim diyenlere baktım kimsede ig tv yorum hizmeti yok. Oysa büyük yabancı sitelerde var. Neden sitelerinize koymuyorsunuz özel bir nedeni var mı ?
hocam patlıyor igtv normal izlenme ve beğeni servisleri bile patlıyor ki yorum rezilik derecede patlıyor sıkıldık müşteriye rezil olmaktan o yüzden eklemiyoruz. şuan ben hiç yorum servisi eklemiyorum artık