• 08-03-2020, 23:00:35
    #1
    TT mobilde taahhütlü paketi yükseltmenin bir cezası var mı ?
    6 gb net yetmiyor tavsiyeniz varsa alabilirim
  • 08-03-2020, 23:03:33
    #2
    fiyatı daha yüksek birşeye geçerseniz, işlerine geldiği için tahminimce sorun olmayabilir
  • 08-03-2020, 23:05:23
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Yüksek paket için hiçbir firma ceza uygulamaz, @waptayiz; ın dediği gibi onların da işine geliyor.
  • 08-03-2020, 23:06:43
    #4
    Daha yüksek ücretli pakete sorun yaşamazsınız hocam. İşlerine gelir.
  • 08-03-2020, 23:11:49
    #5
    Paketinizi istediğiniz şekilde yükseltebilirsiniz ancak düşüremezsiniz. Taahhütte yükseltmede sorun olmaz.
  • 08-03-2020, 23:13:29
    #6
    Merhabalar Hocam,
    Size tavsiyem vodafone geçin. Bende ttmobil 6 gb kullanıyordum yetmiyordu sürekli ek paket alıyordum. Sonra vodafone uyumlu paket diye bir pakete geçtim. sınırsız whatsapp facebook instagram ve twitter birde 11 gb internet 45 TL ödüyorum tavsiye ederim.
  • 09-03-2020, 02:16:34
    #7
    Sadece cayma veya bir alt pakete geçme işlemlerinde cayma cezası uygulanır. Paket yükseltme işlemlerinde herhangi bir ceza uygulanmaz.