R10 Davetiyelerimi satıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Davetiyelerimi satıyorum
12
●
609
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Davetiyelerimi satıyorum
1
2
08-03-2020, 17:43:17
#10
Ucube
S3rdaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tanımadığınız insanlara davetiye göndermeyin, o kişilerden de sorumlusunuz. Yarın birgün davet ettiğiniz üye sıkıntı yaşatır sizde banlanırsınız. Başvuru yaptıkları zaman biz veriyoruz zaten üyelik
.
Konuyu kilitlerseniz sevinirim o zaman
08-03-2020, 17:45:10
#11
Aglamaz
Sakin ol hocam.
08-03-2020, 17:46:45
#12
kalipsotr
C l i c k b a i t l e n d i m
08-03-2020, 17:49:10
#13
Serdarcan97
Nekadar davetiye stoğu oluyor toplam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler