• 03-03-2020, 12:27:21
    #10
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsunuz hocam





    Evet biliyorum hocam orayı gün içerisinde gidip bakmakta aklımdaydı açıkcası dokuzçeşmeler tarafında birçok petshopa gittim ancak bulamadım. Teşekkür ederim
    Hocam orada bulunanlar küçük Bucada sanırsam en büyük benim söylediğim yer başka da şu an aklıma gelmiyor
  • 03-03-2020, 12:32:27
    #11
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruların sorulması gereken yer aslında benim site ama hiç göremiyorum böyle konular

    Aşırı kemirgen hayvanlardır hocam, kısacası evinizi ve yaşamınızı da ona göre dizayn edin.
    Haha vallahi doğrudur hocam, benimkisi sadece bir düşünce daha tam karar veremedim açıkcası hayvan besleme konusunda korkularımı yenmem gerekiyor bunu gerçekleştirmek için

    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmam gereken acil işlerim var onlar bitince buraya uzun bir yorum bırakacağım. Unutmamak için şimdiden yorum bırakmak istedim. Anlatacak çok şeyim var hocam.
    Bekliyor olacağım yorumunuzu hocam, kolay gelsin

    Agersosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçükken beslediğimi hatırlıyorum. Gerçekten çok harika bir hayvan. Tek sıkıntı eğer çift ise aşırı hızlı ürüyorlar. Ne olduğunu anlamadan her yer tavşan olur vallahi.
    Eğer ki karar verirsem tek alacağım hocam zaten ya sadece canı sıkılır mı acaba diye korkuyordum

    ibranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oylesıne doğa hayvanını ben evde bakmayı dogru bulmuyorum
    bence boyle bısey yapmayın ucsuz bucaksın semada ucan kuş
    alabıldıgıne var olan denizde yasayan hayvanlarında ben beslenmesıne karsıyım dogrusu.
    Haklısınız hocam..

    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl baktım tuvalet eğitimi verebildim balkondaki gider deliği dışında tuvaletini yapmıyordu. Benimki dişi idi. Kapalı bir balkonum vardı orada baktım. Eve gelince salıyodum geziniyordu. Ancak saldığınız zaman dikkat etmeniz gerek elektrik kablosu gibi şeyleri kemirmeyi çok seviyor.

    2 yıl sonunda köyde tavşan bakan bir abimize verdim ve bir sürü yavrusu olduğunu söyledi.

    Evde bakma konusuna karşıyım. Bu hayvan evde bakmak ona eziyet gerçekten.

    Sen niye aldın dersen; ben papağanıma yem almak için girdiğim bir petşopta tek başına kaldığını ve ishal olduğunu gördüm kıyamadığım için aldım. Eğer bıraksaydım 2 gün ömrü vardı.
    Hocam zor oluyor mu tuvalet eğitimi sizin dediğiniz de doğru ancak ben almasam bile petshopta belki daha kötü bir hayat yaşayacaklar bilmiyorum doğru mu düşünüyorum ama..

    tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam orada bulunanlar küçük Bucada sanırsam en büyük benim söylediğim yer başka da şu an aklıma gelmiyor
    Bakacağım hocam gün içerisinde haklısınız çok teşekkür ederim
  • 03-03-2020, 12:37:07
    #12
    Kafesi demirden yap hocam tahta olursa kemirir deler gecer.angara tavsani alirsan tuyunden iccamasiri yapiyorlar bakarsin iyi paralar kazanirsin kismet isi bunlar.
  • 03-03-2020, 12:38:21
    #13
    Her Yere işiyor ve Çok Kötü Koku Yapıyor Kedi Al Köpek Al
  • 03-03-2020, 13:39:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl baktım tuvalet eğitimi verebildim balkondaki gider deliği dışında tuvaletini yapmıyordu. Benimki dişi idi. Kapalı bir balkonum vardı orada baktım. Eve gelince salıyodum geziniyordu. Ancak saldığınız zaman dikkat etmeniz gerek elektrik kablosu gibi şeyleri kemirmeyi çok seviyor.

    2 yıl sonunda köyde tavşan bakan bir abimize verdim ve bir sürü yavrusu olduğunu söyledi.

    Evde bakma konusuna karşıyım. Bu hayvan evde bakmak ona eziyet gerçekten.

    Sen niye aldın dersen; ben papağanıma yem almak için girdiğim bir petşopta tek başına kaldığını ve ishal olduğunu gördüm kıyamadığım için aldım. Eğer bıraksaydım 2 gün ömrü vardı.
    Aklıma şu karikatür geldi

  • 03-03-2020, 13:43:53
    #15
    Hocam alıcaksanız dişi alın erkekler çiftleşemeyince ölüyor diye biliyorum
  • 03-03-2020, 23:38:37
    #16
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyor olacağım yorumunuzu hocam, kolay gelsin
    Yorumumu güncellendim hocam. Hayırlı geceler dilerim.