İnterneti yavaşlayan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnterneti yavaşlayan var mı ?
14
●
271
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İnterneti yavaşlayan var mı ?
1
2
03-03-2020, 00:53:12
#1
Emsar
Platin üye
Arkadaşlar facebooka neredeyse zar zor giriyorum yaklaşık 30 dakıkadır genel anlamda google falanda bu şekilde turktelekom modem ve superbox modemim var evde 2 adet 2 side yavaş şuanda sorun tek bende mi ? interneti yavaş olan var mı aranızda?
03-03-2020, 00:54:46
#2
Misafir
Facebookta yavaşlama var aynen bi bende değilmiş demekki
Emsar
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
03-03-2020, 00:56:11
#3
pera.works
Kurumsal PLUS
Superbox kullanıyorum, son yarım saattir bağlantı kalitesi berbat.
03-03-2020, 00:57:31
#4
saydek
küresel bir sıkıntı var sanırım partnerleride aynı şekilde yavaşladı
03-03-2020, 00:57:43
#5
Fatihars
Yok denecek kadar kötü vpn bile işlemiyor
03-03-2020, 00:59:10
#6
hostcuturk
Üyeliği durduruldu
whatshap sorun var kısıtlama geldi gene
03-03-2020, 01:03:47
#7
M_Turk
Aynen hocam internet yavaş
03-03-2020, 01:04:30
#8
Misafir
Evet aşırı yavaşladı Türk Telekom
Enes65532
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
03-03-2020, 01:11:25
#9
Enes65532
Telefon kıracaktım en sonunda herkeste aynıymış
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler