Arkadaşlar facebooka neredeyse zar zor giriyorum yaklaşık 30 dakıkadır genel anlamda google falanda bu şekilde turktelekom modem ve superbox modemim var evde 2 adet 2 side yavaş şuanda sorun tek bende mi ? interneti yavaş olan var mı aranızda?