Arkadaşlar merhaba,
Antalya'ya taşındım ancak fiber alt yapı olmadığı için Gipondan V-dsle dönmek zorundayım ve modem lazım.
Konuyla ilgili olarak Vdsl modem sahibi olan ve boşta yatan, satmayı veya hediye etmeyi düşünen var ise dönüş yapabilir, mutlu olurum.
Teşekkürler.
Elinde boşta V-DSL modemi olan var mı?
4
●185
- 02-03-2020, 13:32:53Teklifiniz için teşekkürler, dönüşleri bekleyip sonra iletişime geçeceğim.Roland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle