makro ayarında klavye tuşlarını filan kaydediyor sorun yok ama benim oyun için şu kombinasyonu yapmam lazım
7. tuşa basıldığında fare sol click,fare topu yukarı ve aşağı
ama record dediğimde fare clicklerini algılamıyor sadece klavye tuşlarını kabul ediyor.
