• 24-02-2020, 16:58:17
    #1
    Merhabalar,
    Eskiden yaptığım ticaretlerden dolayı 2 kişiye ticaret gönderdim ve R10'da ticaret puanı hedefim olduğundan dolayı arkadaşlara geri dönmelerini rica ettim fakat geri dönülmedi. Göndermiş olduğum ticaret puanını sildirmek istiyorum ne yapmam gerekiyor?
  • 24-02-2020, 16:59:40
    #2
    Gönderdiğiniz Ticaret puanını Tarafsız olarak değiştirmenizi öneririm lakin ben öyle yapıyorum.
  • 24-02-2020, 17:00:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dönmek zorunda değiller bu sebepten puan sildiremezsiniz forumda bildiğim kadarı ile..
  • 24-02-2020, 17:00:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdiğiniz Ticaret puanını Tarafsız olarak değiştirmenizi öneririm lakin ben öyle yapıyorum.
    Mantıklı
  • 24-02-2020, 17:02:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/22...e-basligi.html burada şablon doldurun.
  • 24-02-2020, 17:04:35
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdiğiniz Ticaret puanını Tarafsız olarak değiştirmenizi öneririm lakin ben öyle yapıyorum.
    Düzenlenmiyor ki hocam düzenlense yapacağım



    Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız - trader bildirebiliyoruz diye biliyorum bu konuda hocam
  • 24-02-2020, 17:07:00
    #7
    Ticaret puanı verdiğim kişiye bildirdiğim halde bana trade göndermedi ve aldığım hizmet berbattı gene tarafsız olarak düzenledim.

    Dipnot: Tarafsız yaptığım halde hala Olumlu gözüküyormuş yeni fark ettim.