• 23-02-2020, 23:06:37
    #1
    Merhabalar, iPhone 11 yurt dışı telefon alacağım.
    Hat babamın adına ve babamın da pasaportu mevcut. Fakat ürünü başka birisinden alacağım.
    İşleyiş nasıldır? Ve ne kadar maliyeti olur?
  • 23-02-2020, 23:19:46
    #2
    1600 lira gibi kayıt ücreti var

    Edit:1800 olmuş
  • 23-02-2020, 23:27:41
    #3
    Alma Yurticinden daha fazlaya gelir birde sadece pasaport sahibi üzerine olan hatlarda kullanabilirsin.
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2020, 23:29:59
    #4
    Hiç alma tavsiye etmem .1800 pasaport kaydı ve tek babanın hattı kullanabilir başka hatla çalışmaz.
    Türkiye kayıtlı faturalı ikinci el al daha iyi.