• 19-02-2020, 10:42:09
    #1
    Basit bir arayüzle sesimi duyurmak için sırf yazıdan oluşan bir site açacağım ama siteye Amerika tarafından giriş olmasını, indexlerin oradan olmasını istiyorum. Bunu nasıl yaparız? Domain'i amerikan sunucusundan mı almak gerek, ne olmalı?
  • 19-02-2020, 10:54:59
    #2
    Misafir
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit bir arayüzle sesimi duyurmak için sırf yazıdan oluşan bir site açacağım ama siteye Amerika tarafından giriş olmasını, indexlerin oradan olmasını istiyorum. Bunu nasıl yaparız? Domain'i amerikan sunucusundan mı almak gerek, ne olmalı?
    https://yoast.com/video/ask-yoast-geotargeting-and-seo/

    "Seo Geotargeting" şeklinde aratarak konu hakkında daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.