Seyyit Çağlı?
35
●3.017
- 19-02-2020, 08:04:18Hocam iyi güzel anlatmışsınız hatta doğru bir çok maddede fakat insanlar buraya girerken Bilgi platformu webmaster platformu dışında ticaret platformu olarakda giriş yapıyor. Benim mesela 2 ticaretim var daha önce satış yapmadım şuan için verdiğim bir hizmet yok fakat ticaret puanı düşük insanlarla alışverişe girmemeye çalışmanın bu tür durumlara ne gibi faydası olacak? Adam ticaret puanı düşük diye iş yapamayacaksa o ticaret puanı nasıl artacak ki? Foruma getirilen güvenlik önlemleri artabiliyorsa artmalı.Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela benimki sadece bir fikir böyle bir sistem yapılabilir mi veya hukuki yasal boyutlarda sorun olur mu bilemiyorum ancak n11 mantığıyla bir otomasyon sistemi yapılabilir. Satış konuları önce yönetici onayından geçmeli onay alındıktan sonra satış işlemi başlar; alıcı satış konusunda satıcıyla anlastiktan sonra ticaret başlar ödemeyi r10a yapar iş tesliminde iş tamamlandı butonu gibi bir durumla para satıcıya aktarılır. Bu tür şeyler güvenliği arttırabilir fakat yönetime binen iş yükü vs artar. - 19-02-2020, 08:13:31Ticaret puanı düşük olayı tamamen hikaye.ResitAkyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Keywords; adlı kurumsal üyelikle dolandıran da Seyyit diyorlar.
Kime güvenelim şimdi? - 19-02-2020, 08:48:32ResitAkyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde ticaret puanım düşük 😊 laf atmak istemedim ticaret puanı yüksek kişilere önden işlem yapılabilir ben öyle çalışıyorum şahsen burada 10 günlüğüm milletin güvenmemesi çok doğal - 19-02-2020, 09:00:56Yoo laf atmak olarak algilamadim yanlış anlamayın fikrimi dile getirdim sadece yoksa benimde ticaret puanım düşük alış yaparken önce ödeme yapmaya alışıyorum bendeRagnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 09:54:45ilk yazdığın hariç hepsine katılıyorum. Ticaret puanı faktör değil. Burda ticaret puanı +100,+200 olan adamlar ne vurgunlar yaptıRagnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle