Hocam iyi güzel anlatmışsınız hatta doğru bir çok maddede fakat insanlar buraya girerken Bilgi platformu webmaster platformu dışında ticaret platformu olarakda giriş yapıyor. Benim mesela 2 ticaretim var daha önce satış yapmadım şuan için verdiğim bir hizmet yok fakat ticaret puanı düşük insanlarla alışverişe girmemeye çalışmanın bu tür durumlara ne gibi faydası olacak? Adam ticaret puanı düşük diye iş yapamayacaksa o ticaret puanı nasıl artacak ki? Foruma getirilen güvenlik önlemleri artabiliyorsa artmalı.
Mesela benimki sadece bir fikir böyle bir sistem yapılabilir mi veya hukuki yasal boyutlarda sorun olur mu bilemiyorum ancak n11 mantığıyla bir otomasyon sistemi yapılabilir. Satış konuları önce yönetici onayından geçmeli onay alındıktan sonra satış işlemi başlar; alıcı satış konusunda satıcıyla anlastiktan sonra ticaret başlar ödemeyi r10a yapar iş tesliminde iş tamamlandı butonu gibi bir durumla para satıcıya aktarılır. Bu tür şeyler güvenliği arttırabilir fakat yönetime binen iş yükü vs artar.
Ticaret puanı düşük olayı tamamen hikaye.
@Keywords; adlı kurumsal üyelikle dolandıran da Seyyit diyorlar.
Kime güvenelim şimdi?