• 19-02-2020, 02:52:19
    #19
    Savcılığa giden Kaç kişi Var Bu konuda ? Önce bunu uygulayın!
  • 19-02-2020, 05:27:20
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten bu herifin adını görmekten bıktım, mide bulandırıyor.
  • 19-02-2020, 08:04:18
    #21
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı düşük kişiler ile alışverişe girmemeye çalışın
    Forumdan kendinize mesaj attırın
    Banka bilgileri forum ile uyuşmuyorsa para göndermeyin
    Daha önce yaptığı ticaretleri ve kişileri inceleyin
    Ağız yoklayın ve Seyyit çağlının kullandığı telefon numaralarını engelleyin.
    Hocam iyi güzel anlatmışsınız hatta doğru bir çok maddede fakat insanlar buraya girerken Bilgi platformu webmaster platformu dışında ticaret platformu olarakda giriş yapıyor. Benim mesela 2 ticaretim var daha önce satış yapmadım şuan için verdiğim bir hizmet yok fakat ticaret puanı düşük insanlarla alışverişe girmemeye çalışmanın bu tür durumlara ne gibi faydası olacak? Adam ticaret puanı düşük diye iş yapamayacaksa o ticaret puanı nasıl artacak ki? Foruma getirilen güvenlik önlemleri artabiliyorsa artmalı.

    Mesela benimki sadece bir fikir böyle bir sistem yapılabilir mi veya hukuki yasal boyutlarda sorun olur mu bilemiyorum ancak n11 mantığıyla bir otomasyon sistemi yapılabilir. Satış konuları önce yönetici onayından geçmeli onay alındıktan sonra satış işlemi başlar; alıcı satış konusunda satıcıyla anlastiktan sonra ticaret başlar ödemeyi r10a yapar iş tesliminde iş tamamlandı butonu gibi bir durumla para satıcıya aktarılır. Bu tür şeyler güvenliği arttırabilir fakat yönetime binen iş yükü vs artar.
  • 19-02-2020, 08:13:31
    #22
    ResitAkyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzel anlatmışsınız hatta doğru bir çok maddede fakat insanlar buraya girerken Bilgi platformu webmaster platformu dışında ticaret platformu olarakda giriş yapıyor. Benim mesela 2 ticaretim var daha önce satış yapmadım şuan için verdiğim bir hizmet yok fakat ticaret puanı düşük insanlarla alışverişe girmemeye çalışmanın bu tür durumlara ne gibi faydası olacak? Adam ticaret puanı düşük diye iş yapamayacaksa o ticaret puanı nasıl artacak ki? Foruma getirilen güvenlik önlemleri artabiliyorsa artmalı.

    Mesela benimki sadece bir fikir böyle bir sistem yapılabilir mi veya hukuki yasal boyutlarda sorun olur mu bilemiyorum ancak n11 mantığıyla bir otomasyon sistemi yapılabilir. Satış konuları önce yönetici onayından geçmeli onay alındıktan sonra satış işlemi başlar; alıcı satış konusunda satıcıyla anlastiktan sonra ticaret başlar ödemeyi r10a yapar iş tesliminde iş tamamlandı butonu gibi bir durumla para satıcıya aktarılır. Bu tür şeyler güvenliği arttırabilir fakat yönetime binen iş yükü vs artar.
    Ticaret puanı düşük olayı tamamen hikaye.
    @Keywords; adlı kurumsal üyelikle dolandıran da Seyyit diyorlar.
    Kime güvenelim şimdi?
  • 19-02-2020, 08:24:30
    #23
    Herkese tekrar geçmiş olsun. Uzun süre login olmayan kullanıcıların hesapları pasife çekilip tekrar login olmaya çalıştığında kimlik doğrulaması istenebilir.
  • 19-02-2020, 08:48:32
    #24
    ResitAkyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzel anlatmışsınız hatta doğru bir çok maddede fakat insanlar buraya girerken Bilgi platformu webmaster platformu dışında ticaret platformu olarakda giriş yapıyor. Benim mesela 2 ticaretim var daha önce satış yapmadım şuan için verdiğim bir hizmet yok fakat ticaret puanı düşük insanlarla alışverişe girmemeye çalışmanın bu tür durumlara ne gibi faydası olacak? Adam ticaret puanı düşük diye iş yapamayacaksa o ticaret puanı nasıl artacak ki? Foruma getirilen güvenlik önlemleri artabiliyorsa artmalı.

    Mesela benimki sadece bir fikir böyle bir sistem yapılabilir mi veya hukuki yasal boyutlarda sorun olur mu bilemiyorum ancak n11 mantığıyla bir otomasyon sistemi yapılabilir. Satış konuları önce yönetici onayından geçmeli onay alındıktan sonra satış işlemi başlar; alıcı satış konusunda satıcıyla anlastiktan sonra ticaret başlar ödemeyi r10a yapar iş tesliminde iş tamamlandı butonu gibi bir durumla para satıcıya aktarılır. Bu tür şeyler güvenliği arttırabilir fakat yönetime binen iş yükü vs artar.

    Benimde ticaret puanım düşük 😊 laf atmak istemedim ticaret puanı yüksek kişilere önden işlem yapılabilir ben öyle çalışıyorum şahsen burada 10 günlüğüm milletin güvenmemesi çok doğal
  • 19-02-2020, 09:00:56
    #25
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde ticaret puanım düşük 😊 laf atmak istemedim ticaret puanı yüksek kişilere önden işlem yapılabilir ben öyle çalışıyorum şahsen burada 10 günlüğüm milletin güvenmemesi çok doğal
    Yoo laf atmak olarak algilamadim yanlış anlamayın fikrimi dile getirdim sadece yoksa benimde ticaret puanım düşük alış yaparken önce ödeme yapmaya alışıyorum bende
  • 19-02-2020, 09:54:45
    #26
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı düşük kişiler ile alışverişe girmemeye çalışın
    Forumdan kendinize mesaj attırın
    Banka bilgileri forum ile uyuşmuyorsa para göndermeyin
    Daha önce yaptığı ticaretleri ve kişileri inceleyin
    Ağız yoklayın ve Seyyit çağlının kullandığı telefon numaralarını engelleyin.
    ilk yazdığın hariç hepsine katılıyorum. Ticaret puanı faktör değil. Burda ticaret puanı +100,+200 olan adamlar ne vurgunlar yaptı
  • 19-02-2020, 10:20:53
    #27
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk yazdığın hariç hepsine katılıyorum. Ticaret puanı faktör değil. Burda ticaret puanı +100,+200 olan adamlar ne vurgunlar yaptı
    Haklısın 😎