• 16-02-2020, 17:16:17
    #1
    balıkesir edremitte ikamet ediyorum türk net almayı düşünüyorum nasıl bilirsiniz 35 mbps hız diyorlar 50 mbps ye kadar güvenilir mi alınır mı ?
  • 16-02-2020, 17:19:29
    #2
    Yaklaşık 1,5 senedir TürkNet müşterisiyim. Bu süreç içerisinde maksimum 2 defa desteğe ihtiyacım oldu onu da ticket açarak hallettim. Bence denemelisin, almadan önce extranet'in sitesinden sorgulama yap en azından tahmini doğru bir veri olur elinde.
  • 16-02-2020, 17:20:19
    #3
    Bursa'da iş yerinde kullanıyorum, taahhüt ettikleri hızı veriyorlar. Teknik serviste sıkıntılar var bununda sebebi sanırım fiziksel işleri Türk Telekom'un yapması, bilerek işleri geciktiriyor olabilirler.
  • 16-02-2020, 17:21:28
    #4
    2-3 yıl oldu galiba memnunum
  • 16-02-2020, 17:22:35
    #5
    3 akrabamla kullanıyoruz. Kesinti olduğuna hiç şahit olmadık. Ben de bi huy var her gittiğim evde hız testi yaparım sürekli wifilerde. Turknet hep 33-35 arası hız verdi istisnasız. Türktelekomun 24 lük paketi de genellikle 20 nin altında verdi ne zaman ölçtüysem... Türknete kaydolursanız bu davet koduyla kaydolun 1 ay ücretsiz kullanabilirsiniz. Davet kodu: JTJ60XL17TFD

    Ayrıca taahhüt olmaması da ayrı bi güzel.
  • 16-02-2020, 17:23:44
    #6
    Platin üye
    2018 Nisan ayından bu yana sorunsuz kullanıyorum hocam.
    Geçiş yapmayı planlarsanız aşağıdaki linke bakın derim.
    https://www.r10.net/off-topic/195604...kullanimi.html
  • 16-02-2020, 17:25:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Türknet taahhütlü 35 mbit rahatlıkla alırsınız diyeydi. 20 mbit görünce şükrediyordum. Geceleri zaman zaman kesintiler meydana geliyordu. Millenicom a başvurdum 96 mbit alıyorum aynı ev henüz kesinti vs yaşamadım.
  • 16-02-2020, 17:26:07
    #8
    Gayet memnunum. Kopmalar yaşanıyordu fakat modemin dandikliğindenmiş. Modem değiştirdim şimdi 50mbps hıza rahatlıkla ulaşıyor. Kopma olduğunda arıza kaydı bırakıyordum sadece. Bu arada ücretsiz kullanım için kod bulamazsanız paylaşabilirim
  • 16-02-2020, 17:26:19
    #9
    Turk.net kullanıyorum çok memnunum 2 seneyi geçiyor. En iyi tarafıda tahhüt olmaması..