BLABLACAR uygulamasını kullananlar
13
●282
- 15-02-2020, 00:49:30Üyeliği durdurulduBir kere istanbula giderken arabama bay bayan almıştım arabada kavga etmişlerdi bende kendilerine bu tarz hareketler yapacaksanız inin dediğimde bana şu cümle konuşulmuştu. Biz para verdik, aldığım para 70 lira idi bende alın paranızı inin aşağıya diyerek sert çıkmıştım bir dahada hiç böyle bir şey yapmadım
- 15-02-2020, 09:48:40Tedirgin olacaksanız aracınıza kimseyi almamanızı tavsiye ederim. Yok illa kullanmak istiyorum diyorsanız;
Yüzü net gözükmeyen fotoğraflı profillerin rezervasyon onaylarını kabul etmeyin.
Profilinde mutlaka TC, tel ve sosyal medya profilleri olmasına dikkat edin.
Daha önce yolculuk yapıp + yorum almış kişileri almaya özen gösterin.
Nereden araca binip, nerede araçtan inebilecekleri konusunda net olun.
Yolculuk esnasında siyasi fikirleriniz örtüşmeyebilir yahut görüşleri ve görünüşü sizi rahatsız edeceğini düşündüğünüz kişileri aracınıza almayın.
Blabla ile 200 ün üzerinde yolculuk yaptım.
Ne polisler ne jandarmalara çevirmelerde dert anlatmak zorunda kaldım. Mahkeme kararıyla aranan mı dersin, evden kaçıp eşinin telefonundan beni arayıp rez yaptırmaya çalışıp, yolculuk yapmamamıza rağmen beni karakollarda süründüren mi dersin.
Ama nihayetinde hep eğlenceli geçti yolculuklarım. Şiddetle tavsiye ederim
- 15-02-2020, 12:25:29Şuan 2 kişi aldım İzmir den Adana ya doğru yola çıkıyorum daha doğrusu çıktım yaklaşık 10 saat sonra Adana da olmuş olacam bakalımikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle