Tedirgin olacaksanız aracınıza kimseyi almamanızı tavsiye ederim. Yok illa kullanmak istiyorum diyorsanız;
Yüzü net gözükmeyen fotoğraflı profillerin rezervasyon onaylarını kabul etmeyin.
Profilinde mutlaka TC, tel ve sosyal medya profilleri olmasına dikkat edin.
Daha önce yolculuk yapıp + yorum almış kişileri almaya özen gösterin.
Nereden araca binip, nerede araçtan inebilecekleri konusunda net olun.
Yolculuk esnasında siyasi fikirleriniz örtüşmeyebilir yahut görüşleri ve görünüşü sizi rahatsız edeceğini düşündüğünüz kişileri aracınıza almayın.
Blabla ile 200 ün üzerinde yolculuk yaptım.
Ne polisler ne jandarmalara çevirmelerde dert anlatmak zorunda kaldım. Mahkeme kararıyla aranan mı dersin, evden kaçıp eşinin telefonundan beni arayıp rez yaptırmaya çalışıp, yolculuk yapmamamıza rağmen beni karakollarda süründüren mi dersin.
Ama nihayetinde hep eğlenceli geçti yolculuklarım. Şiddetle tavsiye ederim