• 07-02-2020, 22:13:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Daha önce bu konuyu açmıştım bilenler bilir (https://www.r10.net/off-topic/223390...ya-alalim.html )

    Ekipman konusunda biraz desteğinize ihtiyacım var Sizce bu aşağıda belirtmiş olduğum ekipmanlar nasıl? Veya bu tarz askeri kamuflaj şeklinde değil de outdoor giyim olarak mı alsam?

    Sonuç itibariyle herhangi bir canlıyı avlamayacağım. Sadece şişe vb. hedeflere atış yapacağım. Youtube kanalımda daha profesyonel görünmek adına (yurt dışında "air rifle" videolarında hep askeri kamuflaj tarzında giyiniyorlar) ben de bu nedenle Türkiye'de bir fark yaratmak istiyorum. Kaliteli içerikler, kaliteli görünüm.

    Bot: https://www.vogeltactical.com/urun/v...avQ-LAO-e6jy6Q

    Üst Kamuflaj: https://www.taktikstore.com/kombat-t...avQ-LAO-e6jy6Q

    Pantolon: https://www.taktikstore.com/taktik-p...x_JFA_654Q7uUw

    Şapka: https://www.taktikstore.com/taktik-s...xLRl23zsUhWuRk

    Eldiven: https://www.vogeltactical.com/urun/k...2gIhBihJ7GXQ2g
  • 07-02-2020, 22:15:59
    #2
    Çöl de mi gezeceksin?
    Eğer öyle ise güzel kombin
    Ama yok yeşillik alanda gezeceğim dersen rezalet bir seçim zinciri olmuş!
  • 07-02-2020, 22:16:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöl de mi gezeceksin?
    Eğer öyle ise güzel kombin
    Ama yok yeşillik alanda gezeceğim dersen rezalet bir seçim zinciri olmuş!
    Çöl de ne işim var hocam ya Yeşillik alanda gezeceğim Yalnız bu ekipmanlar sadece çöl için değil toprak rengi olduğundan üst düzey kamufle sağlamakta. Ama ben üstte de yazmış olduğum gibi herhangi bir canlıyı hedef almayacağımdan dolayı kamufle olmama gerekte yok Sadece görüntü güzel olsun diye.
  • 07-02-2020, 22:20:31
    #4
    zeromedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöl de ne işim var hocam ya Yeşillik alanda gezeceğim Yalnız bu ekipmanlar sadece çöl için değil toprak rengi olduğundan üst düzey kamufle sağlamakta. Ama ben üstte de yazmış olduğum gibi herhangi bir canlıyı hedef almayacağımdan dolayı kamufle olmama gerekte yok Sadece görüntü güzel olsun diye.
    https://tr.depositphotos.com/9402038...e-pattern.html
    Fark etmez bak böyle al yoksa komik olur bizim coğrafya da
  • 07-02-2020, 22:22:05
    #5
    Neticede kamufle olmak için değil kamera karşısında daha iyi görünmek için tercih etmişsin bence güzel görünüyor.
  • 07-02-2020, 22:25:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöl de mi gezeceksin?
    Eğer öyle ise güzel kombin
    Ama yok yeşillik alanda gezeceğim dersen rezalet bir seçim zinciri olmuş!
    Hocam arkadaş video çekecek kamuflajın uygun olması seyircilerin odaklanmasını zorlaştırır.

    Bence gayet güzel seçimler ekranda iyi duracağını düşünüyorum.