• 07-02-2020, 09:51:44
    #10
    tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hep çevremde bulunan bayanlara bu soruyu yöneltiyorum.

    Evlilik teklifi olur erkek yemeğe çıkarır teklif eder, yıl dönümü olur yine erkek, sevgililer günüde aynı
    Cevabı merak ettim
  • 07-02-2020, 10:01:42
    #11
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle deme hocam insan bekler genede 10 tl bile olsa bir kırmızı gül almanı tavsiye ederim gerçi onlar bize bişey alacakmı orasıda merak konusu neden hep biz?


    "Çünkü sen erkeksin, ben kadınım" sen alacaksın derler hep .. Bende ne alacam bilmiom daha 7 gün var ama
  • 07-02-2020, 11:18:05
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evlilik yıldönümümuzun de 19 Şubat olması derim susarım.