Dialogflows konusunda yardım edebilecek var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dialogflows konusunda yardım edebilecek var mı?
0
●
35
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Dialogflows konusunda yardım edebilecek var mı?
06-02-2020, 19:09:51
#1
enessafak
Biri "/borc enessafak" yazdığı zaman xxx,com/borcsorgulama.php adresine "username=enessafak" şeklinde bir post atılacak, gelen değer bottan cevap olarak yazılacak. Bunu nasıl yapabilirim yardım edebilecek birileri var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler