Öncelikle herkese iyi forumlar
Şuan çizmekte olduğum arayüzü php script olarak koda döktürsem lisanslı bir şekilde satış yaparsam talep olurmu sizce? Sizin düşünceleriniz nelerdir.Bu arada çizime devam etmekteyim bazı yerler değişebilir ki değişecek belli başlı yerlerde var sadece fikrinizi almak istiyorum.Ne düşünüyorsunuz
