Şimdi kontrol ettim. 37 çıkıyor pagespeed değeri.
Bu normal mi?
O zaman pagespeed değerine pek takılmamak gerekir.
R10 Pagespeed değeri neden 37?
6
●195
- 31-01-2020, 16:34:08Pagespeed doğru değerler göstermez, sadece bazı kriterleri alarak bir rakam belirtiyor. Çok hızlı olup 10larda olabilen siteler mevcut. Pek takılmamak gerek ek olarak Pagespeed dopğru değreler göstermediğini zaten alt kısımlarda belirtmektedir.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2020, 16:35:34R10 platform ve içerik olan diğer sitelerden tabir-i caizse sizin bilgi içerikli sitelerinizden farklı bir yapıdadır.
Misal elinizde çıkan oyun incelemeleri ile ilgili bir siteniz var bu site yavaş olursa oranın ziyaretçisinin aklında kalmanız pek mümkün değildir.
Lakin R10 ise yıllardır var olan, markalaşmış, birçok kişinin iş planlarını üzerine kurguladığı ve her gün binlerce mesajın, cevabın, iletişimin gerçekleştiği platformdur. Sistem değeri 37 değil 27'de olsa yarın ben bu siteye gireceğim işim var çünkü. Lakin senin 200 300 liraya mal ettiğin siten 87 değil 77 hıza sahip olsa da yarın girmeyeceğim.
O yüzden pagespeed değerine takılmamak demek yanlış olur. Bir şeyleri analiz edersek cevapları daha kolay bulabiliriz. - 31-01-2020, 16:38:05nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle"takılmamak" derken yanlış anladınız.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda nettecompany adlı arkadaşın açıklamasına katılıyorum. Bu anlamda takılmamak gerekir.