• 30-01-2020, 22:32:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boyner uygulamasından bir ürün aldım, mağazadan al'ı seçtim. Hemen gidip alabilir miyim bugün yarın yoksa yine kargo bekler gibi beklemem mi gerekiyor?
  • 30-01-2020, 22:33:52
    #2
    Beklemeniz gerekiyor.
  • 30-01-2020, 22:34:49
    #3
    https://www.boyner.com.tr/content/sikca-sorulan-sorular

    Tıkla Gel

    Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?
    Siparişin mağazaya ulaşmasını takiben SMS ve E-posta yoluyla size bilgilendirme yapılacaktır. Siparişin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 7 gündür.
  • 30-01-2020, 22:40:39
    #4
    Rezalet bence magazadan al neden konulmus ki oraya kargo bekleyeceksek, teknosada veriyosun siparişi magazada varsa o magazayi seçiyorsun ve gidip bir saat içinde alıyorsun.
    Boyner de 5 gündür magazaya gelmesini bekliyorum bu seçenek bir avantaj sağlamıyor.