Merhaba arkadalar , kolay gelsin. 4 core 8 gb ramli bir makinem var. Android studio emulatorlerini çalıştırmaya çalışıyorum. Ancak x86 imageları çalıştıramıyorum. Hyper-V ile çalıştırma varmış sanırım onu da halledemedim. Bi fikri olan varmı acaba