Plesk yedeğini CPanel e ayarlama - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Plesk yedeğini CPanel e ayarlama
1
●
103
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Plesk yedeğini CPanel e ayarlama
30-01-2020, 18:58:19
#1
NeMerak
Arkadaşlar elimde son sürüm plesk panel yok. Plesk yedeğini iletsem bana yardımcı olabilecek birisi var mı?
30-01-2020, 19:06:32
#2
MauS
Script ve Lisans
Tek tek kurmanız gerekecek isterseniz yardımcı olabilirim ücretiyle.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler