Merhaba,
50.000 TL nakit param var ve bu parayla değişensiz, boyasız, tramer kayıtsız bir araç almak istiyorum. Açıkçası aşağıdaki araçlar çok hoşuma gitti tavsiye eder misiniz? Daha önce aranızda bu araçlardan kullanan oldu mu?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...83867086/detay (Bu araç 2011 Model 64.000 KM'de fabrika çıkışı LPG'li olup sadece sol arka çamurluğunda lokal boya olduğunu söylüyor satıcı)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...70477869/detay (Bu araç 2012 Model 59.000 KM'de LPG Yok Benzinli olup lokal boya dahi yok full orjinal bir araç olduğunu söylüyor satıcı)
Açıkçası galericiden olan 1 yaş büyük olduğu, 5.000 km daha düşük olduğu ve lokal boya dahi olmadığı için daha çok hoşuma gitti fakat gelin görün ki diğer araçta fabrika çıkışı LPG var. Sonuçta 9 yıllık araç olduğunu düşünürsek LPG'li bir araç için yıpranma payını da göz önünde bulundurarak yine galericiden olana bir tık daha yakın gibiyim ama sizlerinde görüşlerini almak isterim.
Teşekkürler.
50.000 TL Araç Tavsiye
9
●260
- 28-01-2020, 18:50:14Boyaya çiziğe çok takılmayın derim zira her halükarda başımıza gelen bir durum.
- 28-01-2020, 18:52:4350.000 TL bandında, boyalı, az tramerli, ağır hasarsız, çok güzel bir araç alabilirsiniz.
- 28-01-2020, 18:54:58ilk arabayı almak daha mantıklı.
1.2 turbosuz motor zaten hemen yıpranmaz benzinli motorlar.
yaptırması zaten dizele göre daha uygun olur.