• 28-01-2020, 17:52:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Evde kullanmis oldugum internetimden forums giris yapamiyorum. Ipnin banlandigi gorunuyor, isin kotu kismi sabit ip kullaniyoruz ve haliyle hat sahibi olmadigim icin degistirme sansimda yok. ip ban cloudflare tarafindanmi yoksa r10 uzerindenmi acikcasi anlayamadim... toplamda 14 daire olan bir binada ortalama 25 kisi ayni hatti kullanmaktayiz.
    Sorunum ile ilgili yapabilecegimiz herhangi birsey varmidir yoksa bundan sonraki r10 hayatimi mobildenmi surdurecegim? https://i.hizliresim.com/LvkNVo.jpg
    @Coskun;
  • 28-01-2020, 17:57:59
    #2
    Aslında her daireye ayrı port var iss bunu biliyor cgn bunun adı bazen çıkartmak ellerinde ama en güzel yol Girişteki o siyah kutuyu sök arıza kayıtı yap gelsinler yenisini takınca piyasa çıkarırsın bulduk diye
    Bizde vardı o dert öyle yaptık
    Router i kaldırdım geldiler yenisini koydular sonra eskisi için aradım almaya geldiler
  • 28-01-2020, 18:00:07
    #3
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında her daireye ayrı port var iss bunu biliyor cgn bunun adı bazen çıkartmak ellerinde ama en güzel yol Girişteki o siyah kutuyu sök arıza kayıtı yap gelsinler yenisini takınca piyasa çıkarırsın bulduk diye
    Bizde vardı o dert öyle yaptık
    Router i kaldırdım geldiler yenisini koydular sonra eskisi için aradım almaya geldiler
    Londradayim burada islerin oyle isledigini sanmiyorum
  • 28-01-2020, 18:21:57
    #4
    Foruma yurt dışı gelen trafiği tamemen kapanmış anladığım kadarıyla.İyi Çalışmalar
  • 28-01-2020, 18:30:09
    #5
    MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Londradayim burada islerin oyle isledigini sanmiyorum
    VPN e alışman lazım o zaman senin
    Türkiye vpn de var bazılarında onla çöze bilirsin o halde
  • 28-01-2020, 18:32:48
    #6
    zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma yurt dışı gelen trafiği tamemen kapanmış anladığım kadarıyla.İyi Çalışmalar
    Ben bugün İngiltere vpn ile bağlandım foruma her hangi bir sorun olmadı
  • 28-01-2020, 18:40:23
    #7
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN e alışman lazım o zaman senin
    Türkiye vpn de var bazılarında onla çöze bilirsin o halde
    Mobilde sorun yok o da uk ip ama gel gelelim ev hattinin ipsi bloklanmis
  • 28-01-2020, 18:43:43
    #8
    MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilde sorun yok o da uk ip ama gel gelelim ev hattinin ipsi bloklanmis
    İşte dediniz ya cgn tarzı iss in sabitlemesi var
    Sizin bina da ip 1111.111.1.11 mesela sabit
    Dairelerde ise 111.111.1.11:12 -1 daire ye ait
    Sizede örnek o ip portunda :13 açılmıştır ama siteler port u görmez
    Şu an Türkiye öyle mesela aynı ip 10-15 kişi kullanıyor ama ip sonrası port olayı Var cgn diye
    Carrier-grade NAT olarak aratın eğer mevzu o ise anlayacaksınız beni
    Telefonda sıkıntı olmaması gsm şirketiniz o şekil ip dağıtımı yapmıyordur
  • 28-01-2020, 18:49:07
    #9
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte dediniz ya cgn tarzı iss in sabitlemesi var
    Sizin bina da ip 1111.111.1.11 mesela sabit
    Dairelerde ise 111.111.1.11:12 -1 daire ye ait
    Sizede örnek o ip portunda :13 açılmıştır ama siteler port u görmez
    Şu an Türkiye öyle mesela aynı ip 10-15 kişi kullanıyor ama ip sonrası port olayı Var cgn diye
    Carrier-grade NAT olarak aratın eğer mevzu o ise anlayacaksınız beni
    Telefonda sıkıntı olmaması gsm şirketiniz o şekil ip dağıtımı yapmıyordur
    Anladim gibi, bu tur konularda pek bilgi sahibi degilim. Tesekkur ederim bilgilendirdiginiz icin