Ayintap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5-6 Aylık üyeye kimlik mi atacağım demişsiniz ? Peki Siz 12 Yılldırmı üyesiniz.
@Ayintap; arkadaş sonuçta size bir numara tahsiz ediyor ve bunu açmak için sizden bir resmi belge talep ediyor gayet doğru yapıyor.
O Zaman ilgili arkadaşa güvenemiyorsan eğer, git netgsm den kendin al evrakları gönder bu kadar basit.
O zaman gidelim markete , gardaş bize 5 tane hat ver diyip alalım o zaman belgesiz...