Anket Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 21
Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
İnternetten Öğrendim
%61,90 (13 Oy)
Kursa Giderek Öğrendim
%14,29 (3 Oy)
Başka bir şekilde öğrendim.
%23,81 (5 Oy)
  • 23-01-2020, 20:36:59
    #1
    Hangi kodlama dili olursa olsun farketmez. Kodlamayı nasıl öğrendiniz? İnternetten mi kursa giderek mi yoksa başka bir şekilde mi, nasıl?
  • 23-01-2020, 20:38:04
    #2
    İhtiyacım oldukca araştırarak zamanla öğrendim. İnternetten.
  • 23-01-2020, 20:44:29
    #3
    Html&css’i kitaptan öğrenmiştim. PHP’yi ise kodları inceleyerek öğrendim.
  • 23-01-2020, 20:57:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Direkt işin içine atlayarak öğreniyorum. En güzel kaynak yazılımın kendi internet sitesidir.
  • 23-01-2020, 21:17:40
    #5
    Kursta öğrendim