Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
4
●
201
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
Anket
Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
21
Kodlamayı Nasıl Öğrendiniz?
İnternetten Öğrendim
%61,90 (
13
Oy)
Kursa Giderek Öğrendim
%14,29 (
3
Oy)
Başka bir şekilde öğrendim.
%23,81 (
5
Oy)
23-01-2020, 20:36:59
#1
Misafir
Hangi kodlama dili olursa olsun farketmez. Kodlamayı nasıl öğrendiniz? İnternetten mi kursa giderek mi yoksa başka bir şekilde mi, nasıl?
23-01-2020, 20:38:04
#2
Ieader
İhtiyacım oldukca araştırarak zamanla öğrendim. İnternetten.
23-01-2020, 20:44:29
#3
FSahin
Html&cssi kitaptan öğrenmiştim. PHPyi ise kodları inceleyerek öğrendim.
23-01-2020, 20:57:22
#4
kayademir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Direkt işin içine atlayarak öğreniyorum.
En güzel kaynak yazılımın kendi internet sitesidir.
23-01-2020, 21:17:40
#5
VBuMaSTeR
Kursta öğrendim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler