• 23-01-2020, 15:53:24
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar bi lisans aldımda bu lisansı kendi hesabıma transfer edebilimiyim ücretine vs kabulüm varsa şayet ve ne kadar bilen yazarsa sevinirim.

    Varsa nasıl yapılıyor bilgi rica ediyorum teşekkürler.
  • 23-01-2020, 16:02:20
    #2
    vBulletin lisans sadece bir kez $45 devir ücreti

    bu bir forumda yazıyordu. lakin 1 kez yapma hakkı varmış daha önce yapıldıysa iptal edilebilirmiş.
  • 23-01-2020, 16:06:16
    #3
    muhendis_bahadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin lisans sadece bir kez $45 devir ücreti

    bu bir forumda yazıyordu. lakin 1 kez yapma hakkı varmış daha önce yapıldıysa iptal edilebilirmiş.

    Sanırım iptal edilmemiş bu hesapta kardeşim fatura bilgileri mail de var

    ama varsayalım transfer hakkı 1 diyelim başka hiç şansımız yokmu acaba bide bunu nereden yapacaz acaba kardeş ya bilgin varmı
  • 23-01-2020, 16:06:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    resmi olarak devir ıslemı ucretlı,

    yalnız tıcket acıp e-posta adresınızı guncelleyebılırsınız buda resmı devır sayılır.
  • 23-01-2020, 16:08:17
    #5
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmi olarak devir ıslemı ucretlı,

    yalnız tıcket acıp e-posta adresınızı guncelleyebılırsınız buda resmı devır sayılır.
    Parası mühim degil supporta mı yazayım devir için bi paneli varmı yoksa ücretin vs ödendiği kardeş
  • 24-01-2020, 01:55:19
    #6
    Misafir
    Devir işlemi önce ticket açılıp sonra $45 Paypal ödemesi yapılarak gerçekleşir. Mail değişikliği devir işlemi değildir.
  • 24-01-2020, 01:57:21
    #7
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir işlemi önce ticket açılıp sonra $45 Paypal ödemesi yapılarak gerçekleşir. Mail değişikliği devir işlemi değildir.
    allah aşkına düzgün bir nick bulamadın mı hocam ya bu konu dahil bir çok konu görebiliyorum lisans v.s arayan seni etiketliycem aklıma gelmiyor kullanıcı adın
    • Laniakea
    Laniakea bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2020, 02:00:10
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah aşkına düzgün bir nick bulamadın mı hocam ya bu konu dahil bir çok konu görebiliyorum lisans v.s arayan seni etiketliycem aklıma gelmiyor kullanıcı adın
    Demi ya bende aradım öğlen bulamadım konu açtım nick i vBulletin yapsa ne iyi olur
    • ihaveadream
    • Laniakea
    Laniakea ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2020, 02:02:11
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demi ya bende aradım öğlen bulamadım konu açtım nick i vBulletin yapsa ne iyi olur
    ahmet, mehmet ali, veli v.s neyine yetmiyor laineka diyorum çıkmıyo, leniake diyorum olmuyo
    • Rodvay
    • Laniakea
    Laniakea ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.