Merhaba
Arkadaşlar bi lisans aldımda bu lisansı kendi hesabıma transfer edebilimiyim ücretine vs kabulüm varsa şayet ve ne kadar bilen yazarsa sevinirim.
Varsa nasıl yapılıyor bilgi rica ediyorum teşekkürler.
vBulletin Lisans Transferi ? r10+
8
●126
- 23-01-2020, 16:02:20vBulletin lisans sadece bir kez $45 devir ücreti
bu bir forumda yazıyordu. lakin 1 kez yapma hakkı varmış daha önce yapıldıysa iptal edilebilirmiş. - 23-01-2020, 16:06:16muhendis_bahadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım iptal edilmemiş bu hesapta kardeşim fatura bilgileri mail de var
ama varsayalım transfer hakkı 1 diyelim başka hiç şansımız yokmu acaba bide bunu nereden yapacaz acaba kardeş ya bilgin varmı - 23-01-2020, 16:08:17Parası mühim degil supporta mı yazayım devir için bi paneli varmı yoksa ücretin vs ödendiği kardeşGarfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2020, 01:57:21allah aşkına düzgün bir nick bulamadın mı hocam ya bu konu dahil bir çok konu görebiliyorum lisans v.s arayan seni etiketliycem aklıma gelmiyor kullanıcı adınLaniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2020, 02:00:10Demi ya bende aradım öğlen bulamadım konu açtım nick i vBulletin yapsa ne iyi olurMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2020, 02:02:11ahmet, mehmet ali, veli v.s neyine yetmiyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
laineka diyorum çıkmıyo, leniake diyorum olmuyo