• 22-01-2020, 00:56:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Futbol yorumculuğu için kendimi geliştirmeye çalışıyorum, ilk detaylı makalemi yazdım diyebilirim sizce nasıl olmuş?

    https://www.mesinyuvarlak.com/fenerb...n-disina-itti/
  • 22-01-2020, 00:57:05
    #2
    yazı samimi bir dille yazılmış güzel. onun dışında logoyu daha modern birşeyler yaparsanız daha iyi olur. başarılar dilerim 😊
  • 22-01-2020, 01:00:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazı samimi bir dille yazılmış güzel. onun dışında logoyu daha modern birşeyler yaparsanız daha iyi olur. başarılar dilerim 😊
    Logoyu hazır sitelerden almıştım, görüşleriniz için teşekkür ederim.
  • 22-01-2020, 01:07:06
    #4
    Bir sayfada bu kadar h1 olmamalı dikkat edin
  • 22-01-2020, 01:09:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sayfada bu kadar h1 olmamalı dikkat edin
    H2'mi çevirmeliyim?
  • 22-01-2020, 01:12:08
    #6
    🔎 WhoisTR.net
    Yazı güzel ama başlık sayısı fazla gibi, elinize sağlık. 😌

    Ayrıca bu domaini Kasım ayında boşta diye paylaşmıştım, kaydedildiğini görmek güzel tam projelik domaindi, proje yapacak vakit olmadığından almamıştım. 🙂

  • 22-01-2020, 01:12:36
    #7
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H2'mi çevirmeliyim?
    https://www.seohocasi.com/heading-et...i-ve-ipuclari/

    burda anlattığı şekilde yapabilirsiniz hocam
  • 22-01-2020, 01:16:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı güzel ama başlık sayısı fazla gibi, elinize sağlık. 😌

    Ayrıca bu domaini Kasım ayında boşta diye paylaşmıştım, kaydedildiğini görmek güzel tam projelik domaindi, proje yapacak vakit olmadığından almamıştım. 🙂

    Bendr boşa düşmesini bekliyordum



    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.seohocasi.com/heading-et...i-ve-ipuclari/

    burda anlattığı şekilde yapabilirsiniz hocam
    Teşekkürler.
  • 22-01-2020, 03:25:24
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Üstteki üyelerin yorumlarına katılmakla beraber mobilde altta bulunan facebook kısmının kalkması tarafındayım hocam. Güzel yerlere gelmesi dileğiyle Kullanıcı dostu bir tema kullanmışsınız