Konu
Sizce Nasıl Olmuş?
22-01-2020, 03:25:24
#9
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Üstteki üyelerin yorumlarına katılmakla beraber mobilde altta bulunan facebook kısmının kalkması tarafındayım hocam. Güzel yerlere gelmesi dileğiyle
Kullanıcı dostu bir tema kullanmışsınız