Bunalıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bunalıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum.
9
●
286
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bunalıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum.
1
2
19-01-2020, 17:05:47
#10
Dryas
KorkmazMedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet daha önce ücretli olarak bir çok ekletme yapmıştım, sanırım onlarda boşa gidecek.
Onların hangi dosyalarda olduğunu biliyorsanız en azından onları yedeklersiniz boşa gitmemiş olur
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler