merhaba soru basit kendi alan adım üzerinden api yoluyla inen bir txt dosyası yapmak istiyorum. amaç elimdeki yazılım sanırım sadece api linkleri ile çalışıyor, düz mantık ile yaptığımda proğram çalışmıyor. yardımcı olmak isteyenlere detaylı olarak anlatabilirim.