Merhaba arkadaşlar eve bilgisayar aldığımız ilk yıllarda bir Hotmail adresim vardı, uzunca süre kullandım. 2005den 2010'a kadar, ara ara aklıma düşüyor girmek istiyorum ama ne şifresini hatırlıyorum ne diğer kurtarma bilgilerini.
Hotmail'e bunların hiçbiri bende yok formu gönderiyorum ama mail gönderdiğim kişileri falan soruyor hiçbirini hatırlamıyorum, olumsuz yanıt geliyor.
Bir çaresini bilen var mı? veya daha önce deneyip başaran..
Kendimi ifade edebileceğim bir form, telefon numarası vs.
Çok hevesleniyorum ilk mail kutumu görmek için 😃
Teşekkür ederim.
2005 Yılındaki İlk Hotmail'e Giriş Yapmak..
4
●177
- 11-01-2020, 13:47:28cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBaşka bir maille giriş yapmayı denedim o yıllarda kullandığım, böyle bir kayıtlı kullanıcı yok hatası aldım ancak bahsettiğim mailde şifre yanlış hatası alıyorum.İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2020, 16:11:58Demek ki bir başkası kayıt etmiş.recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle