• 11-01-2020, 12:42:26
    #1
    ​​​​Merhaba arkadaşlar eve bilgisayar aldığımız ilk yıllarda bir Hotmail adresim vardı, uzunca süre kullandım. 2005den 2010'a kadar, ara ara aklıma düşüyor girmek istiyorum ama ne şifresini hatırlıyorum ne diğer kurtarma bilgilerini.
    Hotmail'e bunların hiçbiri bende yok formu gönderiyorum ama mail gönderdiğim kişileri falan soruyor hiçbirini hatırlamıyorum, olumsuz yanıt geliyor.
    Bir çaresini bilen var mı? veya daha önce deneyip başaran..
    Kendimi ifade edebileceğim bir form, telefon numarası vs.
    Çok hevesleniyorum ilk mail kutumu görmek için 😃
    Teşekkür ederim. ​​​​
  • 11-01-2020, 12:43:14
    #2
    uzun süre giriş yapılmayan mail adresleri siliniyor. Muhtemelen sizin mail silindi yeniden kayıt olmanız gerek.
  • 11-01-2020, 12:48:31
    #3
    bahsetttiğiniz süre aralıkları çok uzun , 2010 yılından 2020 yılına kadar ise malesef silinmiştir. Ama yinede kayıt olma ekranından bir kontrol etmekte fayda var.
  • 11-01-2020, 13:47:28
    #4
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun süre giriş yapılmayan mail adresleri siliniyor. Muhtemelen sizin mail silindi yeniden kayıt olmanız gerek.
    İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsetttiğiniz süre aralıkları çok uzun , 2010 yılından 2020 yılına kadar ise malesef silinmiştir. Ama yinede kayıt olma ekranından bir kontrol etmekte fayda var.
    Başka bir maille giriş yapmayı denedim o yıllarda kullandığım, böyle bir kayıtlı kullanıcı yok hatası aldım ancak bahsettiğim mailde şifre yanlış hatası alıyorum.
  • 11-01-2020, 16:11:58
    #5
    recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir maille giriş yapmayı denedim o yıllarda kullandığım, böyle bir kayıtlı kullanıcı yok hatası aldım ancak bahsettiğim mailde şifre yanlış hatası alıyorum.
    Demek ki bir başkası kayıt etmiş.