• 06-01-2020, 20:41:40
    #1
    Merhabalar, 30 bin TL bütçem var. Pejo 206 almayı düşünüyorum, sizce alınır mı?
  • 06-01-2020, 20:43:27
    #2
    Peugeot 206 mi demek istediniz hocam?
  • 06-01-2020, 20:43:39
    #3
    Hocam selam, peugout 206 olmasın? Renault'un 206 modeli yok diye biliyorum.
  • 06-01-2020, 20:43:56
    #4
    Pejo değil miydi o hocam
  • 06-01-2020, 20:44:00
    #5
    Reno 206 hangi model tam olarak
  • 06-01-2020, 20:48:35
    #6
    Kurumsal PLUS
    hocam sen bence yanına anlayan birini almadan aman ha araba alayım deme.
  • 06-01-2020, 20:55:57
    #7
    O kadar çok reno bakmışım ki 😊 pejo olacak o pejo
  • 06-01-2020, 21:01:16
    #8
    Temiz bulursan alınır hocam. Peugeot 308 tavsiyemdir ama.
  • 06-01-2020, 21:06:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    407 al o kadar bütçen varsa. Arabanın üstüne 5 bin daha kredi çek.