• 05-01-2020, 23:33:59
    #1
    Lütfen site ismi yazmayın. Sadece freelance platformları yazmanızı rica ederim.

    R10 harici hangi platformları kullanıyorsunuz?

    Makale yazarları da yorum ekleyebilir
  • 05-01-2020, 23:35:30
    #2
    bu konuyu ben de açmayı düşünüyordum,takipteyim +
  • 06-01-2020, 01:07:49
    #3
    Ücretli makale yazarı değilim. Makale alımı yapmak istediğimde R10'u kullanıyorum. Düzenli çalıştığım yazarlar bulunuyor.
  • 06-01-2020, 15:30:29
    #4
    Kimse pek kullanmıyor galiba?