• 05-01-2020, 18:59:14
    #1
    Merhabalar, fotoğraflarım arasında XXX albümü var, ben sadece o albümü bilgisayarıma atmak istiyorum fakat hepsini tarıyor. Ben sadece o albümü nasıl bilgisayarıma atabilirim? Dosyalar arasında bilgisayardan albüm ismini taratınca bulamıyor. 100APPLE 101 APPLE gibi dosyalar görünüyor
  • 05-01-2020, 19:00:51
    #2
    Daha kolayı vardır illa ki ama ilkel bi yol söyleyeyim: iPhone'daki resmi hizliresim.com ya da resmim.net gibi bir resim upload sitesine yükle. Sonra bilgisayara geçip indir.
  • 05-01-2020, 19:01:44
    #3
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kolayı vardır illa ki ama ilkel bi yol söyleyeyim: iPhone'daki resmi hizliresim.com ya da resmim.net gibi bir resim upload sitesine yükle. Sonra bilgisayara geçip indir.
    1.500 Fotoğraflık özel bir albümü atmam lazım
  • 05-01-2020, 19:02:42
    #4
    Airdroid işinizi görür https://web.airdroid.com/
  • 05-01-2020, 19:04:09
    #5
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.500 Fotoğraflık özel bir albümü atmam lazım
    O zaman onu sıkıştırılmış hale getirip dosya.tc ya da dosya.co'ya yükle. Demokraside çareler
  • 05-01-2020, 19:28:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam iTunes ile yapılabiliyor diye biliyorum. https://support.apple.com/tr-tr/HT201302

    Ben genelde icloud'a online girip indiriyorum indirmem gerekenleri ya da e-posta gönderip indiriyorum. Dosya boyutu yüksek olduğundan bu yöntemler işinizi zorlaştırır ama iTunes daha basit diye biliyorum.
  • 05-01-2020, 19:46:47
    #7
    Berk35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iTunes ile yapılabiliyor diye biliyorum. https://support.apple.com/tr-tr/HT201302

    Ben genelde icloud'a online girip indiriyorum indirmem gerekenleri ya da e-posta gönderip indiriyorum. Dosya boyutu yüksek olduğundan bu yöntemler işinizi zorlaştırır ama iTunes daha basit diye biliyorum.
    ituneste albümü seç yok ki, 5.000 fotopraf arasından 1.500tanenin olduğu albümü atmak istiyorum fakat hepsini taratıyor tek tek elle seçmem gerekiyor. Direk oluşturduğum albümü atamıyorum bilgisayara