Merhabalar, konu başlığım yanlış değil... Evet sorum tam olarak da bu, hizmet sağlayan birine ödeme yaptığınızda oluşan aksiliklerden dolayı iade aldınız örneğin (bir şeyler ters gitti ve işlem tamamlanamadı). "İşlemi yapamadı ücreti iade etti güvenilir" diye bir "+" trade verme gibi bir olayımız var mı? Bunu uzun zamandır merak ediyordum gerek yönetim gerek üyelerden yorum ve bilgilendirmelerini bekliyorum.
İyi Forumlar!