Haksız + Trade... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Haksız + Trade...
18
●
648
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Haksız + Trade...
1
2
3
03-01-2020, 09:16:52
#19
AtomCmyLMz
Gerçekleşmeyen bir ticaret için Trade puanı kullanmak mantıken yanlış. Yine de yönetimin cevabını ben de merakla beklemekteyim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler