• 02-01-2020, 21:39:24
    #1
    Yüksek miktarda nakit paraya ihtiyacım var. Faize de girmek istemiyorum. Bu konuda fikri olan var mı
  • 02-01-2020, 21:40:16
    #2
    kim kaybetmiş biz bulalım hocam
  • 02-01-2020, 21:40:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kartla kuyumcudan altın alıp bozdurabilirsiniz başka türlü faizsiz zor
  • 02-01-2020, 21:40:20
    #4
    Eş/Dost
  • 02-01-2020, 21:41:46
    #5
    Devlet teşviğinden yararlanabilirsin. O da paran varsa tabii. Faizsiz kredi yok zannedersem. Olsaydı herkes yararlanırdı diye düşünüyorum. He bilmediğim varsa ben de kullanmak isterim.
    Not: Eminevim Fuzulev vb sistemler var ama uzun vadeli.
  • 02-01-2020, 21:42:03
    #6
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartla kuyumcudan altın alıp bozdurabilirsiniz başka türlü faizsiz zor
    Hayla varmı ya
  • 02-01-2020, 21:41:51
    #7
    Hanife devlet destek veriyor 50 bin tlye kadar hibe ediyor.
  • 02-01-2020, 21:44:08
    #8
    Hocam faizsizden kastınız, faize bulaşmak istemiyorumsa katılım bankalarından fikir alabilirsiniz. Fakat aldığım param kadar borcum olsun diyorsanız o biraz zor. Bir şeyler taksitle satın alıp peşine çevirin, başka bir yol ben bilmiyorum en azından.
  • 02-01-2020, 21:44:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mehmetalibal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayla varmı ya
    Ben kullanmıyorum ama yapan çok var