Aidat . Org adında bir almanca site actım ve almanca bilen samimi bir arkadasımla da anlastım sürekli güncel, özgün makale giriyor ve gecen hafta adsensem ( almanya ) onaylandı. Ve ilk gösterimler bu şekildedir..
Öneri, görüşlerinizi almak istiyorum. Ya da siteyi satsam kaça gider vs.. ?
https://prnt.sc/qi5ttk
Almanca Sitem Ve ADSENSE Hikayem
5
●205
- 01-01-2020, 18:29:35hocam sitenizin ana dilini almanca yaparsanız buralarda almanca olur. gelirler iyi bence. biraz daha yoğunlaşırsanız olur bu iş. başarılar.

- 01-01-2020, 18:30:57Site açılalı 2 ay olduerkutr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu : Sağlık
Maliyet : Tema + Makale başına para ödüyorum
Arkadaş sürekli yazıcak makale.. - 01-01-2020, 18:32:49O zaman bence satma. Google siteni sevmiş gibi geldi bana iyi indexlemiş kısa sürede belki gelecekte çok farklı noktalara gelebilir siteniz.safak1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
