• 01-01-2020, 05:44:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar elimde bir tane yurtdışı IMEI kayıtsız cihaz var. 2020 de 4 ay açılacak ne zaman açılır acaba ?
  • 01-01-2020, 06:55:39
    #2
    IMEI yazılımı atarak açabilirsiniz telefon nedir?
  • 01-01-2020, 13:29:54
    #3
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IMEI yazılımı atarak açabilirsiniz telefon nedir?
    Hocam telefon iPhone. Her yıl 4 ay açık kalma süreleri varya onu soruyorum.
  • 01-01-2020, 16:00:30
    #4
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon iPhone. Her yıl 4 ay açık kalma süreleri varya onu soruyorum.
    Az önce kontrol ettim benim ki açılmış.
  • 01-01-2020, 19:21:38
    #5
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce kontrol ettim benim ki açılmış.
    Benim telefon daha kapalı açılmamış
  • 01-01-2020, 19:40:09
    #6
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim telefon daha kapalı açılmamış
    Geveyli falan olabilir belki.
  • 01-01-2020, 19:47:18
    #7
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geveyli falan olabilir belki.
    o nedir hocam tam olarak ?