• 30-12-2019, 15:52:04
    #1
    Merak ettiğim bir konu var arkadaşlar acaba Steam hesapları satılabiliyor mu ? okul ve işlerden dolayı biraz ara vermek durumdayım şu anda. Ya da satmak yerine kiralayabiliyor muyuz ? Cevap verirseniz sevinirim.

    Herkese iyi forumlar dilerim.
  • 30-12-2019, 15:52:48
    #2
    Alıcı bulursanız dilediğiniz gibi satabiliyorsunuz hocam ancak kiralayacak kişi olduğunu zannetmiyorum.
  • 30-12-2019, 15:53:20
    #3
    Alıp satabiliyorsunuz hocam. Hesabı kiralamak aldığınız veya sattığınız kişiye bağlı.
  • 30-12-2019, 15:53:23
    #4
    Steam hesap satışları forum içerisinde yapılabiliyor. Kiralama olayını duymadım pekte mantıklı gelmiyor.
  • 30-12-2019, 16:00:15
    #5
    Kiralama mantıklı değil, sonuçta oyunun değeri ne kadar ki kira versin Ama satışı bol bol yapılıyor. Örneğin içerisinde 150 TL değerinde oyun olan (PUBG, CS:GO gibi) hesapları 100 TL civarı satıyorlar. Satmadan önce hesapta kayıtlı kredi kartı olmamasına dikkat edin
  • 30-12-2019, 16:01:46
    #6
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralama mantıklı değil, sonuçta oyunun değeri ne kadar ki kira versin Ama satışı bol bol yapılıyor. Örneğin içerisinde 150 TL değerinde oyun olan (PUBG, CS:GO gibi) hesapları 100 TL civarı satıyorlar. Satmadan önce hesapta kayıtlı kredi kartı olmamasına dikkat edin
    Hesapta şu anda 90 civarında oyun var hocam
  • 30-12-2019, 16:03:30
    #7
    Eziqsin35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesapta şu anda 90 civarında oyun var hocam
    Valla bende de 723 tane var Ama alıcı yok. Şöyle 5 bin TL veren olursa bırakırım.
  • 30-12-2019, 16:06:39
    #8
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende de 723 tane var Ama alıcı yok. Şöyle 5 bin TL veren olursa bırakırım.
    Hesabınızın ismini iletirseniz incelemek isterim hocam oyunlarınıza göz atmak için Alıcı değilim yanlış anlaşılmasın
  • 30-12-2019, 16:07:55
    #9
    Eziqsin35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızın ismini iletirseniz incelemek isterim hocam oyunlarınıza göz atmak için Alıcı değilim yanlış anlaşılmasın
    Kimse almaz zaten
    Link